Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9556
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Веліховська, Алла Борисівна | - |
dc.contributor.author | Курепін, Вячеслав Миколайович | - |
dc.contributor.author | Velikhovska, Alla | - |
dc.contributor.author | Kurepin, Vyacheslav | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-07T11:25:35Z | - |
dc.date.available | 2021-06-07T11:25:35Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Веліховська А. Б., Курепін В. М. Педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків при вивченні дисципліни «Психологія» засобами дистанційної освіти // Перспективна техніка і технології – 2020 : матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів і студентів, м. Миколаїв, 22-24 вересня 2020 р. Миколаїв : МНАУ, 2020. С. 95-99. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9556 | - |
dc.description.abstract | Використання інформаційних технологій допомагатиме у вирішенні проблем сучасної освіти, тільки у тому випадку, коли розвиток дистанційного навчання супроводжуватиметься радикальними змінами в усіх інших підсистемах: педагогічної, економічної, організаційної, психологічної тощо. В своїй статті автори окреслюють педагогічні умови формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків та описують проблеми, що виникли при викладанні предметів у дистанційному середовищі, і які потребують подальшого розв’язання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | Підготовка здобувачів | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | професійні компетентності | uk_UA |
dc.subject | інженер-енергетик | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | Applicants' training | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | professional competencies | uk_UA |
dc.subject | energy engineer | uk_UA |
dc.subject | pedagogical conditions | uk_UA |
dc.subject | psychology | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків при вивченні дисципліни «Психологія» засобами дистанційної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical conditions for the formation of professional competencies of future energy engineers in the study of the discipline "Psychology" by means of distance education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Перспективна техніка і технології – 2020 Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_ Курепін В.М.pdf | 249,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.