Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9556
Title: Педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків при вивченні дисципліни «Психологія» засобами дистанційної освіти
Other Titles: Pedagogical conditions for the formation of professional competencies of future energy engineers in the study of the discipline "Psychology" by means of distance education
Authors: Веліховська, Алла Борисівна
Курепін, Вячеслав Миколайович
Velikhovska, Alla
Kurepin, Vyacheslav
Keywords: Підготовка здобувачів
дистанційне навчання
професійні компетентності
інженер-енергетик
педагогічні умови
психологія
Applicants' training
distance learning
professional competencies
energy engineer
pedagogical conditions
psychology
Issue Date: 2020
Citation: Веліховська А. Б., Курепін В. М. Педагогічні умови формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків при вивченні дисципліни «Психологія» засобами дистанційної освіти // Перспективна техніка і технології – 2020 : матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів і студентів, м. Миколаїв, 22-24 вересня 2020 р. Миколаїв : МНАУ, 2020. С. 95-99.
Abstract: Використання інформаційних технологій допомагатиме у вирішенні проблем сучасної освіти, тільки у тому випадку, коли розвиток дистанційного навчання супроводжуватиметься радикальними змінами в усіх інших підсистемах: педагогічної, економічної, організаційної, психологічної тощо. В своїй статті автори окреслюють педагогічні умови формування фахових компетентностей майбутніх інженерів-енергетиків та описують проблеми, що виникли при викладанні предметів у дистанційному середовищі, і які потребують подальшого розв’язання.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9556
Appears in Collections:Перспективна техніка і технології – 2020
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_ Курепін В.М.pdf249,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.