Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9658
Назва: Модифікація моделі прийняття технології для користувачів електронних гаманців у Джакарті
Інші назви: Technology Acceptance Model Modification for Electronic Wallet Users in Jakarta
Автори: Будіман, А.
Хадібрата, Б.
Budiman, A.
Hadibrata, B.
Ключові слова: простота використання
відчутна корисність
відчутна безпека
сприйнятий ризик
довіра
намір використання
ease of use
perceived usefulness
perceived security
perceived risk
trust
intention to use
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Будіман А., Хадібрата Б. Модифікація моделі прийняття технології для користувачів електронних гаманців у Джакарті // Modern Economics. 2021. № 26(2021). С. 17-24. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-03.
Короткий огляд (реферат): Розвиток мобільних платежів в Індонезії посилюється завдяки появі двох найбільших електронних платежів, таких як Go-Pay та Ovo, які агресивно пропонують різні цікаві пропозиції. Переконані, що це впливає на збільшення використання мобільних платежів громадськістю. На початку серверні сервіси електронних грошей ще не були доступними, включаючи поповнення кредитів та дані в Інтернеті, а також грошові перекази банкам, до складу яких входить ATM Bersama (спільний банкомат). Разом із розвитком технологій, електронні гаманці починають трансформуватися за рахунок розширення платіжних послуг, так, з’явилося кілька програм для електронних гаманців. Метою даного дослідження є систематизація зміни у поведінці споживачів, які здійснюють платежі за рахунок використання готівки та переходу на електронні гаманці. Результати аналізу в цьому дослідженні були отримані на основі наступних гіпотез: (1) простота використання, відчутна корисність, відчутна безпека та прийнятий ризик і довіра впливають на намір використовувати електронний гаманець електронним додатком; (2) простота використання та прийнятий ризик впливають на відчутну корисність користувача електронного гаманця та (3) простота використання, сприйнятий ризик та прийнята корисність впливають на довіру користувачів програм електронного гаманця. У процесі даного дослідження зроблено висновок, що модель прийняття технології впливає на користувача при використанні електронного гаманця як методу транзакції, оскільки його використанню можна довіряти. Більше того, доведено, що вигода, яку вони отримують від електронного гаманця (відчутна корисність), впливає на їхню довіру та збільшує намір використовувати електронний гаманець.
The development of mobile payment in Indonesia is increased, especially by the emergence of the two biggest electronic payments, such as Go-Pay and Ovo, which aggressively offer various interesting offers. This affects the enhancement of the use of mobile payment by the public. In the beginning, server-based electronic money services of its appearance were still small, including credit top-up and internet data, and money transfers to banks that include as a member of ATM Bersama (joint ATM). Along with the development of technology, electronic wallets begin to transform by expanding payment services, and several latest e-wallet applications have emerged. Purpose. The purpose of this research is to understand the changes in consumers’ behavior that make payments from using cash and switching to electronic wallets. Results. The results of the analysis in this study were obtained as the below: (1) Perceived ease of use, perceived usefulness, perceived security, and perceived risk and trust have an influence on the intention to use e-wallet electronic application; (2) perceived ease of use and perceived risk have an influence on perceived usefulness of e-wallet user and (3) perceived ease of use, perceived risk, and perceived usefulness influence the perceived trust of e-wallet application users. Conclusions. It can be concluded that the technology acceptance model influences the user in using the electronic wallet as their transaction method since its usage can be trusted. Moreover, the benefit they got from electronic wallet (perceived usefulness) influence their trust and increase the intention of using an electronic wallet.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9658
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2021. - Вип. 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
budiman.pdf619,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.