Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9682
Назва: Cутність комплаєнсу та його місце в банківському ризик-менеджменті
Інші назви: The Essence of Compliance and its Place in Banking Risk Management
Автори: Шелудько, С. А.
Єгорова, А. С.
Sheludko, S.
Yehorova, A.
Ключові слова: комплаєнс
комплаєнс-контроль
комплаєнс-ризик
міжнародний банківський бізнес
ризик
compliance
compliance control
compliance risk
international banking business
risk
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Шелудько С. А., Єгорова А. С. Cутність комплаєнсу та його місце в банківському ризик-менеджменті. Modern Economics. 2021. № 26(2021). С. 173-177. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V26(2021)-26.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено історичні передумови поняття «комплаєнс» та запропоновано власне визначення, відповідно до якого комплаєнс – це система заходів, що здійснюються з метою дотримання внутрішніх правил та зовнішніх вимог організацією, його окремими підрозділами та співробітниками. З’ясовано, що, корелюючи з організаційними та правовими поглядами на визначення поняття «комплаєнс», найбільш вдалим є системний підхід. Це обумовлено тим, що наведений підхід глибино показує системність та комплексність комплаєнсу в структурі управління банківської установи. Наведено систему комплаєнсу в розрізі елементів, що впливають на реалізацію комплаєнс-ризику. Досліджено комплаєнс-ризик як нефінансовий банківський ризик; визначено, що він може бути як джерелом, так і наслідком реалізації інших видів ризику. Проаналізовано структуру витрат на комплаєнс банків і фінансових установ Європейського Союзу у 2019 році. Виявлено, що з метою підвищення ефективного комплаєнс-контролю в міжнародному банківському бізнесі, використовуються технології штучного інтелекту. Зроблено висновок про те, що надалі банківським установам слід приділити особливу увагу розробці стратегії, що дозволить одночасно зменшити витрати та підтримувати надійну систему комплаєнсу. Обґрунтовано місце комплаєнсу в системі ризик-менеджменту банку, що є інтегральною та невіддільною частиною механізму управління ризиками, спрямованою на забезпечення відповідності діяльності банку законодавчим і стандартизаційним вимогам.
The versatility of modern international banking, instability of the global financial environment and dynamism of normative regulation necessitates a strong need not only to implement standards and regulations of banking, but also to follow such guidelines and monitor compliance with their principles and norms. In such conditions, the study of the essence, organizational and economic principles and features of the practical implementation of compliance in banks is a particularly important scientific task. Purpose. The aim of the paper is to study the scientific and theoretical foundations, analysis of the compliance system in conditions of internationalization of the banking business. Results. It has been determined a historical prerequisites of “compliance” and it has been offered the own definition of compliance which means a system of the actions carried out for the purpose of observance of internal rules and external requirements at the same time as a whole by the organization, its separate divisions and employees. It has been confirmed the essential value of the qualitative classification of banking risks, which is used as a result to find reserves to improve the efficiency of risk management of banking operations. The compliance system has been presented in terms of elements that affect the implementation of compliance risk. Compliance risk as a non-financial banking risk has been studied and determined that it can be both a source and a consequence of the realization of other types of risk. It has been analyzed the structure of compliance costs of banks and financial institutions of European Union in 2019. Conclusions. In order to increase effective compliance control in the international banking business, artificial intelligence technologies are used. It has been concluded that in the future banking institutions should focus on developing a strategy that will at the same time reduce costs and maintain a reliable system of compliance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9682
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2021. - Вип. 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sheludko.pdf582,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.