Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9975
Title: Протокол ефективності роботи викладача SIOP: ключові засади
Authors: Айзікова, Л. В.
Issue Date: 2021
Citation: Айзікова Л. В. Протокол ефективності роботи викладача SIOP: ключові засади // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 12-15.
Abstract: Публікація присвячена викладу та аналізу основних характеристик моделі професійного розвитку викладачів іноземних мов SIOP (Sheltered Instruction Observation Protocol). Методика SIOP передбачає розробку та застосування багаторівневого навчально-методичного комплексу матеріалів та стратегій для тих, хто вивчає академічний стандарт англійської мови в контексті професійної та академічної підготовки
The publication is devoted to the presentation and analysis of the main characteristics of the model of professional development of foreign language teachers SIOP (Sheltered Instruction Observation Protocol). SIOP methodology is aimed at the development and application of a multilevel educational and methodological set of materials and strategies for those who study the academic standard of English in the context of professional and academic training.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9975
Appears in Collections:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12-15.pdf294,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.