Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9975
Назва: Протокол ефективності роботи викладача SIOP: ключові засади
Автори: Айзікова, Л. В.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Айзікова Л. В. Протокол ефективності роботи викладача SIOP: ключові засади // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 12-15.
Короткий огляд (реферат): Публікація присвячена викладу та аналізу основних характеристик моделі професійного розвитку викладачів іноземних мов SIOP (Sheltered Instruction Observation Protocol). Методика SIOP передбачає розробку та застосування багаторівневого навчально-методичного комплексу матеріалів та стратегій для тих, хто вивчає академічний стандарт англійської мови в контексті професійної та академічної підготовки
The publication is devoted to the presentation and analysis of the main characteristics of the model of professional development of foreign language teachers SIOP (Sheltered Instruction Observation Protocol). SIOP methodology is aimed at the development and application of a multilevel educational and methodological set of materials and strategies for those who study the academic standard of English in the context of professional and academic training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9975
Розташовується у зібраннях:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12-15.pdf294,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.