Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20736
Назва: Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності овочеконсервного підкомплексу АПК.
Інші назви: Marketing activity as factor of сompetitive vegetables processing sub-complex in agroindustrial сomplex
Автори: Рябенко, Галина Миколаївна
Ryabenko, Galina
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Рябенко Г.М. Роль маркетингової діяльності у підвищенні конкурентоспроможності овочеконсервного підкомплексу АПК. Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2007. Вип. 3 (42). Т. 2 : Україна – сільське господарство – СОТ: теорія і практика : міжнар. наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.). С. 114-118.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні засади організації маркетингової діяльності в овочеконсервному підкомплексі АПК та запропоновано етапи її здійснення на регіональному ринку овочів./The substantial provisions for organization of marketing activity in vegetable processing sub- complex have been considered and stages of its realization in the regional market of vegetables have been suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20736
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2007. - Вип. 3 (42). - Т. 2 : Україна - сільське господарство - СОТ: теорія і практика : матеріали міжнар. наук.-практич. конференції (м. Миколаїв, 26-28 вересня 2007 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
UBlSRAS_2007_42_3_2-114-118.pdf303,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.