Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20872
Назва: | Освітня реформа: очевидні ознаки та причини гальмування забезпечення якісної освіти |
Автори: | Курепін, Вячеслав Миколайович Kurepin, Vyacheslav |
Ключові слова: | антикризова концепція освітня реформа європейський простір якість знань пріоритетні напрями |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Курепін В. М Освітня реформа: очевидні ознаки та причини гальмування забезпечення якісної освіти. Реалізація цілей сталого розвитку в контексті концептуальних перетворень освітньої системи України: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Харків, 19–20 грудня 2024 року). Харків : Харківська академія неперервної освіти, 2024. С. 51-57. |
Короткий огляд (реферат): | Сформувати у свідомості громадян систему цінностей, зрозуміло, допомагає освіта, що активізує впровадження європейських принципів у функціонування владних інститутів і життя суспільства; ментально наближає нас до країн ЄС. Поштовхом до європейських цінностей в Україні стала освітня реформа, одна з ключових євроінтеграційних реформ. Але є низка причин і обставин, які суттєво гальмують реформу освіти, не дають необхідного поштовху для стрімкого старту. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20872 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stalyi_rozvytok_51-57.pdf | 616,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.