Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20962
Title: Проблеми розвитку маркетингових досліджень в Україні на ринку молочної продукції
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Мельниченко, Р. В.
Keywords: молочна продукція
ринок України
фінансування
доступ до даних
проблеми
фінансування
довіра
dairy products
Ukrainian market
problems
funding
trust
data access
Issue Date: 2025
Citation: Мельниченко Р. В. Проблеми розвитку маркетингових досліджень в Україні на ринку молочної продукції. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 102-103.
Abstract: Розглянуто основні проблеми розвитку маркетингових досліджень на ринку молочної продукції в Україні. Виділено головні труднощі: низьку обізнаність підприємців, нестачу фінансування, недовіру до результатів, відсутність єдиних стандартів та обмежений доступ до даних.
-
The main problems in the development of marketing research in the dairy market in Ukraine are considered. The key challenges identified include low awareness among entrepreneurs, lack of funding, distrust of results, absence of unified standards, and limited access to data.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20962
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik-tez-19-21-03-25-102-103.pdf600,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.