Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorМельниченко, Р. В.-
dc.date.accessioned2025-04-08T11:56:12Z-
dc.date.available2025-04-08T11:56:12Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельниченко Р. В. Проблеми розвитку маркетингових досліджень в Україні на ринку молочної продукції. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 102-103.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20962-
dc.description.abstractРозглянуто основні проблеми розвитку маркетингових досліджень на ринку молочної продукції в Україні. Виділено головні труднощі: низьку обізнаність підприємців, нестачу фінансування, недовіру до результатів, відсутність єдиних стандартів та обмежений доступ до даних.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe main problems in the development of marketing research in the dairy market in Ukraine are considered. The key challenges identified include low awareness among entrepreneurs, lack of funding, distrust of results, absence of unified standards, and limited access to data.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмолочна продукціяuk_UA
dc.subjectринок Україниuk_UA
dc.subjectфінансуванняuk_UA
dc.subjectдоступ до данихuk_UA
dc.subjectпроблемиuk_UA
dc.subjectфінансуванняuk_UA
dc.subjectдовіраuk_UA
dc.subjectdairy productsuk_UA
dc.subjectUkrainian marketuk_UA
dc.subjectproblemsuk_UA
dc.subjectfundinguk_UA
dc.subjecttrustuk_UA
dc.subjectdata accessuk_UA
dc.titleПроблеми розвитку маркетингових досліджень в Україні на ринку молочної продукціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik-tez-19-21-03-25-102-103.pdf600,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.