Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20962
Назва: Проблеми розвитку маркетингових досліджень в Україні на ринку молочної продукції
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Мельниченко, Р. В.
Ключові слова: молочна продукція
ринок України
фінансування
доступ до даних
проблеми
фінансування
довіра
dairy products
Ukrainian market
problems
funding
trust
data access
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Мельниченко Р. В. Проблеми розвитку маркетингових досліджень в Україні на ринку молочної продукції. Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали ІII всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 19-21 березня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 102-103.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні проблеми розвитку маркетингових досліджень на ринку молочної продукції в Україні. Виділено головні труднощі: низьку обізнаність підприємців, нестачу фінансування, недовіру до результатів, відсутність єдиних стандартів та обмежений доступ до даних.
-
The main problems in the development of marketing research in the dairy market in Ukraine are considered. The key challenges identified include low awareness among entrepreneurs, lack of funding, distrust of results, absence of unified standards, and limited access to data.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/20962
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik-tez-19-21-03-25-102-103.pdf600,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.