Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21382
Назва: Гастрономічний брендинг в Україні: тенденції та перспективи розвитку
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Каплун, Ю.
Ключові слова: гастрономічний брендинг
українська кухня
гастротуризм
ресторанний бізнес
маркетинг
національна ідентичність
кулінарні традиції
gastronomic branding
Ukrainian cuisine
gastrotourism
restaurant business
marketing
national identity
culinary traditions
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Каплун Ю. Гастрономічний брендинг в Україні: тенденції та перспективи розвитку. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 139-141.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто гастрономічний брендинг в Україні, його сучасні тенденції та перспективи розвитку. Досліджено важливість гастрономічного брендингу як інструменту формування позитивного іміджу України на світовій арені.
-
gastronomic branding in Ukraine, its particular tendencies and prospective development are currently being observed. The importance of gastronomic branding as a tool for forming a positive image of Ukraine on the world stage has been proven.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21382
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-menedzh-2025-139-141.pdf223,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.