Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21383
Title: Інтегровані маркетингові комунікації як комплексна стратегія розвитку бренду
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Легін, О.
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
розвиток бренду
цифровий маркетинг
сегментація аудиторії
маркетингова стратегія
integrated marketing communications
brand development
digital marketing
target audience segmentation
marketing strategy
Issue Date: 2025
Citation: Легін О. Інтегровані маркетингові комунікації як комплексна стратегія розвитку бренду. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 142-144.
Abstract: Розглянуто основні переваги інтегрованих маркетингових комунікацій як ефективного інструменту розвитку бренду. Досліджено синхронізацію традиційних та цифрових каналів комунікації, сучасні методи сегментації цільової аудиторії та обґрунтовано позитивний вплив інтегрованого підходу на підвищення впізнаваності, лояльності споживачів і конкурентоспроможності підприємств
-
The main advantages of integrated marketing communications as an effective tool for brand development are examined. The synchronization of traditional and digital communication channels, modern methods of target audience segmentation, and the positive impact of the integrated approach on increasing brand awareness, consumer loyalty, and business competitiveness are analyzed
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21383
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
umrak-menedzh-2025-142-144.pdf217,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.