Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorЛегін, О.-
dc.date.accessioned2025-05-13T08:55:10Z-
dc.date.available2025-05-13T08:55:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛегін О. Інтегровані маркетингові комунікації як комплексна стратегія розвитку бренду. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 142-144.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21383-
dc.description.abstractРозглянуто основні переваги інтегрованих маркетингових комунікацій як ефективного інструменту розвитку бренду. Досліджено синхронізацію традиційних та цифрових каналів комунікації, сучасні методи сегментації цільової аудиторії та обґрунтовано позитивний вплив інтегрованого підходу на підвищення впізнаваності, лояльності споживачів і конкурентоспроможності підприємствuk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe main advantages of integrated marketing communications as an effective tool for brand development are examined. The synchronization of traditional and digital communication channels, modern methods of target audience segmentation, and the positive impact of the integrated approach on increasing brand awareness, consumer loyalty, and business competitiveness are analyzed-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрозвиток брендуuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectсегментація аудиторіїuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectintegrated marketing communicationsuk_UA
dc.subjectbrand developmentuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjecttarget audience segmentationuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleІнтегровані маркетингові комунікації як комплексна стратегія розвитку брендуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-menedzh-2025-142-144.pdf217,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.