Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21417
Title: Розвиток соціальної реклами в Україні
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Янковська, Ю.
Keywords: реклама
соціальна реклама
Інтернет
штучний інтелект
Україна
Issue Date: 2025
Citation: Янковська Ю. Розвиток соціальної реклами в Україні. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 167-171.
Abstract: Розглянуто поняття та значення соціальної реклами, проаналізовано шляхи поширення реклами за допомогою Інтернету (Facebook, Instagram і YouTube), охарактеризовано основні тренди соціальної реклами.
-
The concept and meaning of social advertising are considered, the ways of distributing advertising via the Internet (Facebook, Instagram and YouTube) are analyzed, the main trends of social advertising are characterized.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21417
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
umrak-menedzh-2025-167-171.pdf294,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.