Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorStamat, Viktoriia, scientific director-
dc.contributor.authorЯнковська, Ю.-
dc.date.accessioned2025-05-14T10:16:23Z-
dc.date.available2025-05-14T10:16:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЯнковська Ю. Розвиток соціальної реклами в Україні. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 167-171.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21417-
dc.description.abstractРозглянуто поняття та значення соціальної реклами, проаналізовано шляхи поширення реклами за допомогою Інтернету (Facebook, Instagram і YouTube), охарактеризовано основні тренди соціальної реклами.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe concept and meaning of social advertising are considered, the ways of distributing advertising via the Internet (Facebook, Instagram and YouTube) are analyzed, the main trends of social advertising are characterized.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.titleРозвиток соціальної реклами в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-menedzh-2025-167-171.pdf294,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.