Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21450
Title: Маркетинг в умовах кризи: проблеми діяльності вітчизняних підприємств та їх вирішення
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Коваль, Є. І.
Issue Date: 2025
Citation: Стамат В. М., Коваль Є. І. Маркетинг в умовах кризи: проблеми діяльності вітчизняних підприємств та їх вирішення. Наука, технології та управління в умовах глобальних змін: нові горизонти для розвитку суспільства : збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 03 травня 2025 року). Рівне : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2025. С.31-33.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21450
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31-33.pdf197,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.