Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21450
Назва: Маркетинг в умовах кризи: проблеми діяльності вітчизняних підприємств та їх вирішення
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Коваль, Є. І.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Коваль Є. І. Маркетинг в умовах кризи: проблеми діяльності вітчизняних підприємств та їх вирішення. Наука, технології та управління в умовах глобальних змін: нові горизонти для розвитку суспільства : збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 03 травня 2025 року). Рівне : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2025. С.31-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21450
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31-33.pdf197,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.