Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.contributor.authorКоваль, Є. І.-
dc.date.accessioned2025-05-15T06:35:00Z-
dc.date.available2025-05-15T06:35:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСтамат В. М., Коваль Є. І. Маркетинг в умовах кризи: проблеми діяльності вітчизняних підприємств та їх вирішення. Наука, технології та управління в умовах глобальних змін: нові горизонти для розвитку суспільства : збірник тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 03 травня 2025 року). Рівне : Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2025. С.31-33.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21450-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleМаркетинг в умовах кризи: проблеми діяльності вітчизняних підприємств та їх вирішенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31-33.pdf197,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.