Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21481
Title: Освітній потенціал як інструмент регіонального розвитку
Authors: Галунець, Наталія Іванівна, науковий керівник
Galunets, Natalia, scientific director
Каткова, В.
Keywords: регіон
потенціал
освіта
людський капітал
соціальна стабільність
region
potential
education
human capital
social stability
Issue Date: 2025
Citation: Каткова В. Освітній потенціал як інструмент регіонального розвитку. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 219-221.
Abstract: Встановлено, що освітній потенціал є важливим інструментом його регіонального розвитку, оскільки сприяє формуванню кваліфікованого людського капіталу, зменшенню соціальної нерівності та зміцненню економічної безпеки. Обґрунтовано, що наявність закладів вищої освіти, інвестиції в освітні програми та розвиток інноваційного середовища впливають на конкурентоспроможність території, її культурну привабливість та рівень життя населення.
-
It has been established that educational potential is an important tool for its regional development, as it contributes to the formation of qualified human capital, reducing social inequality and strengthening economic security. It is substantiated that the presence of higher education institutions, investments in educational programs and the development of an innovative environment affect the competitiveness of the territory, its cultural attractiveness and the standard of living of the population.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21481
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
umrak-menedzh-2025-219-221.pdf220,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.