Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21488
Title: | Роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг |
Authors: | Гарбар, Галина Анатоліївна, науковий керівник Harbar, Halina, scientific director Бороменська, В. |
Keywords: | соціальні медіа туристичні послуги маркетинг брендинг комунікація просування соціальні мережі конкурентоспроможність social media tourism services marketing branding communication promotion social networks competitiveness |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Бороменська В. Роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 229-231. |
Abstract: | У роботі досліджується роль соціальних медіа у просуванні
туристичних послуг. Розглядаються основні переваги використання соціальних
мереж для туристичного бізнесу, зокрема їхній вплив на формування
обізнаності про бренд, залучення клієнтів, аналіз ринку та взаємодію з
аудиторією. Акцентується увага на двосторонній комунікації, яка дозволяє
туристичним компаніям швидко реагувати на потреби споживачів. Робиться
висновок, що ефективне використання соціальних медіа є ключовим фактором
успіху туристичних організацій у цифрову епоху. - The article examines the role of social media in the promotion of tourism services. The main advantages of using social networks for the tourism business are considered, in particular their impact on brand awareness, customer acquisition, market analysis and interaction with the audience. The emphasis is on two-way communication, which allows tourism companies to quickly respond to consumer needs. It is concluded that the effective use of social media is a key factor in the success of tourism organizations in the digital age. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21488 |
Appears in Collections: | Статті (Факультет менеджменту) Статті студентів МНАУ Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
umrak-menedzh-2025-229-231.pdf | 237,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.