Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГарбар, Галина Анатоліївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorHarbar, Halina, scientific director-
dc.contributor.authorБороменська, В.-
dc.date.accessioned2025-05-15T10:50:52Z-
dc.date.available2025-05-15T10:50:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБороменська В. Роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез науково-теоретичної 37-ї студентської конференції (м. Миколаїв, 18-20 березня 2025 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 229-231.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21488-
dc.description.abstractУ роботі досліджується роль соціальних медіа у просуванні туристичних послуг. Розглядаються основні переваги використання соціальних мереж для туристичного бізнесу, зокрема їхній вплив на формування обізнаності про бренд, залучення клієнтів, аналіз ринку та взаємодію з аудиторією. Акцентується увага на двосторонній комунікації, яка дозволяє туристичним компаніям швидко реагувати на потреби споживачів. Робиться висновок, що ефективне використання соціальних медіа є ключовим фактором успіху туристичних організацій у цифрову епоху.uk_UA
dc.description.abstract--
dc.description.abstractThe article examines the role of social media in the promotion of tourism services. The main advantages of using social networks for the tourism business are considered, in particular their impact on brand awareness, customer acquisition, market analysis and interaction with the audience. The emphasis is on two-way communication, which allows tourism companies to quickly respond to consumer needs. It is concluded that the effective use of social media is a key factor in the success of tourism organizations in the digital age.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjecttourism servicesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.titleРоль соціальних медіа у просуванні туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-menedzh-2025-229-231.pdf237,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.