Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22534
Назва: Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу розвитку регіонів України
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Петришина, Д. А.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Петришина Д. А. Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу розвитку регіонів України. Економіко-правові аспекти господарювання: сучасний стан, ефективність та перспективи : матеріали XI міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 10-11 жовтня 2025 року). Одеса : ОНЕУ. 2025. С. 216-218.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22534
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез-217-219.pdf397,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.