Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23303
Title: Регіональний брендинг як інструмент розвитку туризму в Україні
Authors: Козлова, К. Д.
Кушнірук, Віктор Степанович
Kushniruk, Viktor
Issue Date: 2025
Citation: Козлова К. Д., Кушнірук В. С. Регіональний брендинг як інструмент розвитку туризму в Україні. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1 : тези доповідей III Міжнародної наук.-практ. конф., (м. Харків, 12 листопада 2025 року.) / Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». Харків, 2025. С. 459-461.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23303
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
459-461.pdf377 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.