Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23303
Назва: Регіональний брендинг як інструмент розвитку туризму в Україні
Автори: Козлова, К. Д.
Кушнірук, Віктор Степанович
Kushniruk, Viktor
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Козлова К. Д., Кушнірук В. С. Регіональний брендинг як інструмент розвитку туризму в Україні. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1 : тези доповідей III Міжнародної наук.-практ. конф., (м. Харків, 12 листопада 2025 року.) / Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». Харків, 2025. С. 459-461.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23303
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
459-461.pdf377 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.