Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозлова, К. Д.-
dc.contributor.authorКушнірук, Віктор Степанович-
dc.contributor.authorKushniruk, Viktor-
dc.date.accessioned2025-12-24T13:14:21Z-
dc.date.available2025-12-24T13:14:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКозлова К. Д., Кушнірук В. С. Регіональний брендинг як інструмент розвитку туризму в Україні. Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України. Частина 1 : тези доповідей III Міжнародної наук.-практ. конф., (м. Харків, 12 листопада 2025 року.) / Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». Харків, 2025. С. 459-461.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/23303-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРегіональний брендинг як інструмент розвитку туризму в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
459-461.pdf377 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.