Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940
Title: Дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної активності здобувачів вищої освіти
Authors: Артюхова, Олена Вікторівна
Артюхова, Елена Викторовна
Artyuhova, Elena
Марковська, Антоніна В’ячеславівна
Марковская, Антонина Вячеславовна
Markowska, Antonina
Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Ганниченко, Татьяна Анатольевна
Gannichenko, Tetyana
Саламатіна, Ольга Олександрівна
Саламатина, Ольга Александровна
Salamatina, Olga
Тішечкіна, Катерина Вікторівна
Тишечкина, Екатерина Викторовна
Tishechkina, Kateryna
Ігнатенко, Жанна Валеріївна
Игнатенко, Жанна Валерьевна
Ignatenko, Zhanna
Keywords: Функції дидактичних ігор
Фонетичні ігри
Лексичні ігри
Мовленнєві ігри
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної активності здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс] : матеріали для позаудиторних занять з іноземної мови (на курсах з англійської мови та під час проведення засідань "Лінгваклубу") / уклад. О. В. Артюхова, А. В. Марковська, Т. А. Ганніченко [та ін.]. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 36 с.
Abstract: За допомогою гри розвивається інтерес до вивчення іноземної мови та відбува-ється зіткнення з мовним світом іншої країни. За допомогою гри легше зосередити увагу студентів, залучити їх до активної роботи. Як правило, збагачений ігровими моментами навчально-виховний процес активізує пізнавальні можливості студентів: гра захоплює, викликає бажання взяти дієву участь у ній і одночасно знімає психологічну напругу , що більшою чи меншою мірою супроводжує будь-яке навчальне навантаження.
URI: http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2940
Appears in Collections:Методичні рекомендації (Факультет культури і виховання)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
didaktichnі іgri.pdf481,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.