Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4516
Назва: | Cognitive preconditions of psychological readiness of students for learning foreign languages Когнітивні передумови психологічної готовності студентів до вивчення іноземних мов Когнитивные предпосылки психологической готовности студентов к изучению иностранных языков |
Автори: | Ігнатенко, Жанна Валеріївна Ignatenko, Zhanna Артюхова, Олена Вікторівна Artyuhova, Elena |
Ключові слова: | викладання пізнавальний підхід пізнавальна готовність студентів спілкування іноземна мова преподавание когнитивный подход познавательная готовность студентов иностранный язык teaching the cognitive approach the cognitive readiness of students communication foreign language |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Artyukhova O. Cognitive preconditions of psychological readiness of students for learning foreign languages / O. Artyukhova, Zh. Ihnatenko // Матеріали Причорноморської науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, 26 квітня 2018 р. – Миколаїв : МНАУ, 2018. - C. 4-12. |
Короткий огляд (реферат): | Інтенсифікація міжнародних відносин України в світі стала імпульсом для підготовки кваліфікованих фахівців, які вміють спілкуватися іноземною мовою зі своїми партнерами. Використання комунікативно-пізнавального підходу у навчанні іноземних мов є найбільш прийнятним, оскільки він забезпечує інтенсифікацію навчального процесу. Інтерес до когнітивно-комунікативного навчання іноземних мов зростає. Важливою частиною для вивчення іноземної мови є здатність його вивчати. Духовний розвиток та рівень набутих знань можуть гарантувати високі результати у вивченні іноземної мови разом з конструктивним ставленням до вивчення іноземних мов, оптимального рівня мотивації тощо. Intensification of international relations of Ukraine in the world has become an impulse for the training of qualified specialists who are able to communicate in a foreign language with their partners. Using communicative-cognitive approach in teaching foreign languages is the most appropriate one because it provides intensification of the educational process. The interest to cognitive-communicative learning of foreign languages is increasing. An important part for learning a foreign language is the ability to study it. Intellectual development and the level of the acquired knowledge can guarantee the high results of the acquisition of a foreign language, together with a constructive attitude to studying foreign languages, optimal level of motivation, etc. Интенсификация международных отношений Украины в мире стала импульсом для подготовки квалифицированных специалистов, которые могут общаться на иностранном языке со своими партнерами. Использование коммуникативно-когнитивного подхода в преподавании иностранных языков является наиболее подходящим, поскольку оно способствует интенсификации учебного процесса. Интерес к когнитивно-коммуникативному изучению иностранных языков растет. Важной частью изучения иностранного языка является способность его изучать. Интеллектуальное развитие и уровень приобретенных знаний могут гарантировать высокие результаты в изучении иностранного языка, а также конструктивное отношение к изучению иностранных языков, оптимальный уровень мотивации и т.д. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4516 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Факультет культури і виховання) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Арт+я.Cognitive preconditions _1_.pdf | 69,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.