Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11803
Назва: | Analysis of Factors Affecting the Efficiency of the Higher Education System in Ukraine |
Інші назви: | Аналіз факторів, що впливають на ефективність системи вищої освіти в Україні |
Автори: | Лесік, Ірина Миколаївна Усикова, Олена Миколаївна Петренко, Наталя Валеріївна Мельник, Ірина Олегівна Ананійчук, Юлія Василівна Lesik, Iryna Usykova, Olena Petrenko, Natalia Melnyk, Iryna Ananiichuk, Yuliia |
Ключові слова: | вища освіта система освіти заклади вищої освіти (IHE) додана вартість ефективність, регрес DEA Україна higher education education system Institutions of Higher Education (IHE) added value efficiency regression Social Sciences: Education Social Sciences: Education |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Lesik, I., Usykova, O., Petrenko, N., Melnyk, I., & Ananiichuk, Y. (2022). Analysis of Factors Affecting the Efficiency of the Higher Education System in Ukraine. Journal of Higher Education Theory and Practice, 22(6), 86-102. https://doi.org/10.33423/jhetp.v22i6.5231 |
Короткий огляд (реферат): | Метою цієї статті є аналіз факторів, що впливають на ефективність системи освіти в Україні. У статті обґрунтовується необхідність визначення основних критеріїв та інструментів оцінки якості для подальшого прийняття рішень на рівні освітніх установ, управління освітою та доданою вартістю. Результати DEAP Version 2.1 технічної ефективності містять інформацію про моделі CRS, VRS та SEa, згруповані по 24 регіонам України. Набір контрольних змінних визначив їхній вплив на ефективність системи вищої освіти в Україні. Практичне застосування методів Data envelopment analysis (DEA) та регресійного аналізу, графічного аналізу дозволило сформувати уявлення про якісні та кількісні показники, що впливають на ефективність системи освіти в Україні. The purpose of this article is to analysis the factors affecting the effectiveness of the education system in Ukraine. The article substantiates the need to determine the main criteria and tools for assessing quality for subsequent decision-making at the level of educational institutions, educational management, and added value. Results from DEAP Version 2.1 of technical efficiency contain information on CRS, VRS, and SEa models grouped by 24 regions of Ukraine. A set of control variables determined their impact on the effectiveness of the higher education system in Ukraine. Practical application of Data envelopment analysis (DEA) methods and regression analysis, graphical analysis, made it possible to form an idea of qualitative and quantitative indicators that affect the efficiency of the education system in Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11803 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus Статті (Обліково-фінансовий факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lesik_Scopus.pdf | 647,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.