Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12048
Назва: | Сучасні підходи до навчання майбутніх економістів в контексті комп’ютерних технологій |
Інші назви: | Modern approaches to training future economists in the context of computer technologies |
Автори: | Літвінчук, Світлана Борисівна Litvinchuk, Svetlana |
Ключові слова: | комп’ютерні технології мультимедіа інформаційно-комунікаційні технології екомічна освіта електронна книга програмне забезпечення computer technologies multimedia information and communication technologies economic education e-book software |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Літвінчук С. Б. Сучасні підходи до навчання майбутніх економістів в контексті комп’ютерних технологій : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 листопада 2022 року. Львів : Львівський науковий форум, 2022. С. 26-30. |
Короткий огляд (реферат): | Основними засобами реалізації інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні є так звані креативні технології – комп’ютерна графіка, гіпертекст, електронні підручники, ГІС-технології, віртуальна реальність, комп’ютерні мережі. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх спеціалістів має низку переваг – можливість контролювати темп навчальної діяльності, обирати рівень складності завдань, здатність наочно демонструвати певні явища та інші. Тому рекомендується відшукати оптимальне співвідношення у застосуванні комп’ютерних та традиційних технологій у вищій освіті. - The main means of implementing information and communication technologies in education are the so-called creative technologies - computer graphics, hypertext, electronic textbooks, GIS technologies, virtual reality, computer networks. The use of information and communication technologies in the process of training future specialists has a number of advantages - the ability to control the pace of educational activities, choose the level of difficulty of tasks, the ability to visually demonstrate certain phenomena, and others. Therefore, it is recommended to find the optimal ratio in the application of computer and traditional technologies in higher education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12048 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Літвінчук-2022-27-31.pdf | 512,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.