Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13386
Назва: Критеріальний підхід до оцінки рівня впливу технологій дистанційного навчання на фахову підготовку майбутніх інженерів в аграрних університетах
Автори: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Batsurovskaya, Ilona
Ключові слова: технологія дистанційного навчання
фахова підготовка
критерій
критеріальний підхід
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Бацуровська І. В. Критеріальний підхід до оцінки рівня впливу технологій дистанційного навчання на фахову підготовку майбутніх інженерів в аграрних університетах // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. 2013. Вип. 1 (8). С. 228-232.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається критеріальний підхід до оцінки рівня впливу технологій дистанційного навчання на фахову підготовку майбутніх інженерів в аграрних університетах. Описані основні аспекти правильності вибору критеріїв, критеріальні вимоги
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13386
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013 Актуальні проблеми.pdf212,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.