Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1364
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухта, К. О.-
dc.contributor.authorКухта, Е. А.-
dc.contributor.authorKuhta., K.-
dc.date.accessioned2015-03-10T14:35:14Z-
dc.date.available2015-03-10T14:35:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКухта К. О. Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу / К. О. Кухта // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 115-124.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1364-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу у зернопро- дуктовому комплексі, заходи для впровадження маркетингового менеджменту, досліджено ринок зерна та проведено класифікацію суб’єктів ринку зерна.ru
dc.description.abstractВ статье рассмотрены проблемы развития маркетинга в зернопродукто- вом подкомплексе, мероприятия для внедрения маркетингового менеджмента, исследован рынок зерна и проведена классификация субъектов рынка зерна.-
dc.description.abstractThe article discusses some problems of development marketing in the sphere of the grain subcomplex, conditioning steps introduction of marketing management, to research a grain market and to carry out classifi cation subject of grain market.-
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетru
dc.subjectпромисловий маркетингru
dc.subjectринок зернаru
dc.subjectсегментація ринку зернаru
dc.subjectсуб’єкти ринку зернаru
dc.subjectмаркетингова інфраструктураru
dc.subjectпромышленный маркетингru
dc.subjectрынок зернаru
dc.subjectсегментация рынка зернаru
dc.subjectсубъекты рынка зернаru
dc.subjectмаркетинговая инфраструктураru
dc.subjectindustrial marketingru
dc.subjectgrain marketru
dc.subjectgrain market segmentationru
dc.subjectmarket actors grain marketing infrastructure.ru
dc.titleФормування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексуru
dc.titleФормирование системы маркетинга на предприятиях зернопродуктового подкомплекса.-
dc.titleForming of the marketing system on grain production enterprises.-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3 (79). - Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n79v3r2014t1kuchta.pdf843,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.