Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1364
Назва: Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу
Формирование системы маркетинга на предприятиях зернопродуктового подкомплекса.
Forming of the marketing system on grain production enterprises.
Автори: Кухта, К. О.
Кухта, Е. А.
Kuhta., K.
Ключові слова: промисловий маркетинг
ринок зерна
сегментація ринку зерна
суб’єкти ринку зерна
маркетингова інфраструктура
промышленный маркетинг
рынок зерна
сегментация рынка зерна
субъекты рынка зерна
маркетинговая инфраструктура
industrial marketing
grain market
grain market segmentation
market actors grain marketing infrastructure.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Кухта К. О. Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу / К. О. Кухта // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 115-124.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу у зернопро- дуктовому комплексі, заходи для впровадження маркетингового менеджменту, досліджено ринок зерна та проведено класифікацію суб’єктів ринку зерна.
В статье рассмотрены проблемы развития маркетинга в зернопродукто- вом подкомплексе, мероприятия для внедрения маркетингового менеджмента, исследован рынок зерна и проведена классификация субъектов рынка зерна.
The article discusses some problems of development marketing in the sphere of the grain subcomplex, conditioning steps introduction of marketing management, to research a grain market and to carry out classifi cation subject of grain market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1364
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3 (79). - Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n79v3r2014t1kuchta.pdf843,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.