Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1364
Title: Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу
Формирование системы маркетинга на предприятиях зернопродуктового подкомплекса.
Forming of the marketing system on grain production enterprises.
Authors: Кухта, К. О.
Кухта, Е. А.
Kuhta., K.
Keywords: промисловий маркетинг
ринок зерна
сегментація ринку зерна
суб’єкти ринку зерна
маркетингова інфраструктура
промышленный маркетинг
рынок зерна
сегментация рынка зерна
субъекты рынка зерна
маркетинговая инфраструктура
industrial marketing
grain market
grain market segmentation
market actors grain marketing infrastructure.
Issue Date: 2014
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Кухта К. О. Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу / К. О. Кухта // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 115-124.
Abstract: У статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу у зернопро- дуктовому комплексі, заходи для впровадження маркетингового менеджменту, досліджено ринок зерна та проведено класифікацію суб’єктів ринку зерна.
В статье рассмотрены проблемы развития маркетинга в зернопродукто- вом подкомплексе, мероприятия для внедрения маркетингового менеджмента, исследован рынок зерна и проведена классификация субъектов рынка зерна.
The article discusses some problems of development marketing in the sphere of the grain subcomplex, conditioning steps introduction of marketing management, to research a grain market and to carry out classifi cation subject of grain market.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1364
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3 (79). - Т. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n79v3r2014t1kuchta.pdf843,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.