Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15631
Назва: Система управління якістю послуг готелю (на прикладі готелю «Crystal hotel»
Інші назви: Hotel service quality management system (on the example of the Crystal hotel, Kyiv)
Автори: Величко Олена В’ячеславівна, науковий керівник
Velychko Olena, scientific director
Тимощук, Д. В.
Tymoshchuk, D.
Ключові слова: якість
системи оцінки якості
готельна послуга
стандарт обслуговування
quality
quality assessment systems
hotel service
service standard
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Тимощук Д. В. Система управління якістю послуг готелю (на прикладі готелю «Crystal hotel» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа»; галузь знань – 24 «Сфера обслуговування» / наук. керівник О. В. Величко. Миколаїв : МНАУ, 2023.
Короткий огляд (реферат): Робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Миколаївський національний аграрний університет, Миколаїв, 2023. Розглянуто теоретико-методичні підходи до управління якістю послуг вв готельному господарстві. Наведено методику оцінки якості готельних послуг. Досліджено сучасний стан системи якості обслуговування в готелі «Crystal hotel». Проаналізовано процес управління якістю обслуговування в готелі. Наведено основні фактори, що впливають на якість надання готельних послуг. За результатами дослідження зроблені пропозиції щодо визначення шляхів впровадження системи управління якістю послуг в закладах готельного господарства
Work on obtaining a bachelor's degree in specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Mykolaiv National Agrarian University, Mykolaiv, 2023. Theoretical and methodological approaches to managing the quality of services in the hotel industry are considered. The method of evaluating the quality of hotel services is given. The current state of the service quality system at the "Crystal hotel" was studied. The process of managing the quality of service in the hotel is analyzed. The main factors affecting the quality of hotel services are given. Based on the results of the research, proposals were made to determine ways to implement the service quality management system in the hotel industry
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15631
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (Факультет менеджменту)
Кваліфікаційні роботи студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимощук Дмитро Віталійович_пт.pdf2,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.