Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16643
Назва: Вплив маркетингової діяльності господарств на їх фінансовий стан
Автори: Козуб, Н. М.
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: Козуб Н. М. Вплив маркетингової діяльності господарств на їх фінансовий стан // Вiсник аграрної науки Причорномор'я. 2003. Вип. 4 (24). С. 61-65.
Короткий огляд (реферат): У статті показано вплив маркетингових заходів на результати фінансовогосподарської діяльності аграрних підприємств і доцільність розширення цієї роботи в усіх господарствах незалежно від їх форм власності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16643
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2003. - Вип. 4 (24).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n24v4r2003-62-66.pdf369,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.