Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16650
Назва: Ринки збуту і конкурентоспроможність виноградарсько–виноробної продукції
Автори: Кулешова, Г. М.
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: Кулешова Г. М. Ринки збуту і конкурентоспроможність виноградарсько–виноробної продукції // Вiсник аграрної науки Причорномор'я. 2003. Вип. 4 (24). С. 96-101.
Короткий огляд (реферат): Налагодження постійних і надійних каналів реалізації - це один із способів підвищення конкурентоспроможності продукції. Розглянуто проблеми реалізації винограду і вина підприємствами Миколаївської області, а також шляхи їх вирішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16650
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2003. - Вип. 4 (24).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n24v4r2003-97-102.pdf309,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.