Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17584
Назва: Вплив соціальних медіа на маркетингові стратегії в готельно-ресторанній сфері
Автори: Олійник, Тетяна Георгіївна, науковий керівник
Oleynik, Tatyana, scientific director
Єфімова, Анастасія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Єфімова А. Вплив соціальних медіа на маркетингові стратегії в готельно-ресторанній сфері. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 71-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17584
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-71-73.pdf374,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.