Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18079
Назва: | Аналіз розвитку підприємств у соціальних мережах та оцінка їх бізнесу |
Автори: | Ключник Альона Володимирівна, науковий керівник Klyuchnik Alena, scientific director Тітова, К. В. |
Ключові слова: | соціальні мережі інформаційні технології таргетова реклама медіа-маркетинг засоби комунікації social networks information technologies targeted advertising media marketing means of communication |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Тітова К. В. Аналіз розвитку підприємств у соціальних мережах та оцінка їх бізнесу. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 289-292. |
Короткий огляд (реферат): | У даній роботі розглянуто важливість використання
соціальних мереж у розвитку підприємств. Проаналізовано основні підходи
великих компаній, таких як Nestlé, Danone, Unilever і Kraft Heinz, до взаємодії з
аудиторією в онлайн-середовищі.Аналіз також включає оцінку впливу
соціальних мереж на успішність бізнесу, визначаючи фактори, які сприяють
або гальмують розвиток компаній в цифровому просторі. В роботі вказано, що
соціальні мережі відіграють важливу роль у сучасному бізнес-середовищі, де
успішні стратегії взаємодії з аудиторією та ефективне використання
рекламних інструментів можуть суттєво позначитися на успіху
підприємства. This paper examines the importance of using social networks in the development of enterprises. The main approaches of large companies such as Nestlé, Danone, Unilever and Kraft Heinz to interaction with the audience in the online environment are analyzed. The analysis also includes an assessment of the impact of social networks on business success, identifying factors that promote or inhibit the development of companies in the digital space. The work indicates that social networks play an important role in the modern business environment, where successful strategies of interaction with the audience and effective use of advertising tools can significantly affect the success of the enterprise. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18079 |
Розташовується у зібраннях: | Статті студентів МНАУ Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tez-22-03-24-men-289-292.pdf | 220,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.