Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18079
Назва: Аналіз розвитку підприємств у соціальних мережах та оцінка їх бізнесу
Автори: Ключник Альона Володимирівна, науковий керівник
Klyuchnik Alena, scientific director
Тітова, К. В.
Ключові слова: соціальні мережі
інформаційні технології
таргетова реклама
медіа-маркетинг
засоби комунікації
social networks
information technologies
targeted advertising
media marketing
means of communication
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Тітова К. В. Аналіз розвитку підприємств у соціальних мережах та оцінка їх бізнесу. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 289-292.
Короткий огляд (реферат): У даній роботі розглянуто важливість використання соціальних мереж у розвитку підприємств. Проаналізовано основні підходи великих компаній, таких як Nestlé, Danone, Unilever і Kraft Heinz, до взаємодії з аудиторією в онлайн-середовищі.Аналіз також включає оцінку впливу соціальних мереж на успішність бізнесу, визначаючи фактори, які сприяють або гальмують розвиток компаній в цифровому просторі. В роботі вказано, що соціальні мережі відіграють важливу роль у сучасному бізнес-середовищі, де успішні стратегії взаємодії з аудиторією та ефективне використання рекламних інструментів можуть суттєво позначитися на успіху підприємства.
This paper examines the importance of using social networks in the development of enterprises. The main approaches of large companies such as Nestlé, Danone, Unilever and Kraft Heinz to interaction with the audience in the online environment are analyzed. The analysis also includes an assessment of the impact of social networks on business success, identifying factors that promote or inhibit the development of companies in the digital space. The work indicates that social networks play an important role in the modern business environment, where successful strategies of interaction with the audience and effective use of advertising tools can significantly affect the success of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18079
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-289-292.pdf220,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.