Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18876
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємств в період кризи
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Онопрійчук, Д. О.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Онопрійчук Д. О. Формування маркетингової стратегії підприємств в період кризи. Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях: збірник тез доповідей XXI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 26-27 квітня 2023 р.). Одеса : ОНЕУ. 2023. С.194-195.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18876
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_odesa23_compressed-194-195.pdf205,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.