Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19305
Назва: | Етнічний маркетинг: адаптація стратегій до різноманітності культурних споживачів |
Інші назви: | Ethnic Marketing: Adapting Strategies to the Diversity of Cultural Consumers |
Автори: | Стамат, Вікторія Михайлівна Stamat, Viktoriia Саркова, А. М. Sarkova, Anastasiia |
Ключові слова: | етнічний маркетинг етнічні групи міжкультурне середовище сегментація ринку етнічна ідентичність мультикультурний маркетинг розуміння культурних особливостей ethnic marketing ethnic groups intercultural environment market segmentation ethnic identity multicultural marketing understanding cultural peculiarities |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Стамат В. М., Саркова А. М. Етнічний маркетинг: адаптація стратегій до різноманітності культурних споживачів. Modern Economics. 2024. № 46(2024). С. 120-127. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V46(2024)-16. Stamat V., Sarkova A. Ethnic Marketing: Adapting Strategies to the Diversity of Cultural Consumers. Modern Economics. 2024, № 46(2024),120-127. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V46(2024)-16. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі етнічний маркетинг виявляється важливим інструментом для привернення уваги різних етнічних груп споживачів. Компаніям все більш необхідно адаптувати свої стратегії маркетингу до різноманітних культурних та етнічних груп споживачів у зв’язку з глобалізацією, зростанням кількості етнічних меншин, підвищеною увагою до культурної різноманітності та конкурентною перевагою, яку це може забезпечити на ринку.
Стаття присвячена дослідженню основних стратегій етнічного маркетингу та їх застосуванню в сучасному бізнес-середовищі. Вона вивчає різні аспекти етнічного маркетингу, починаючи від сегментації аудиторії й закінчуючи вибором відповідних медіа-каналів для реклами. Робота надає огляд п’яти типів сегментації аудиторії в етнічному маркетингу, зокрема етнодемографічної, культурної, етногеографічної, етнічної ідентичності та етнопсихографічної сегментації. Авторами розглядаються методи розуміння культурних особливостей цільової аудиторії та їх вплив на формування ефективних маркетингових стратегій. Також робота розглядає приклади успішних світових компаній, які успішно використовують етнічний маркетинг, такі як Amazon, Ford та Unileve. In today's world, ethnic marketing is proving to be an important tool for attracting the attention of different ethnic consumer groups. Companies increasingly need to adapt their marketing strategies to different cultural and ethnic consumer groups due to globalization, the growing number of ethnic minorities, increased attention to cultural diversity and the competitive advantage it can provide in the market. This article examines the main strategies of ethnic marketing. The article discusses five types of audience segmentation in ethnic marketing, the role of cultural characteristics in marketing campaigns, and the effectiveness of communication and product adaptation. Purpose. The purpose of the article is to study ethnic marketing in order to adapt strategies to the diversity of cultural consumers. Results. The article identifies the main strategies of ethnic marketing, five types of audience segmentation in ethnic marketing, and discusses the role of cultural characteristics in marketing campaigns. Conclusions. In today's intercultural environment, it is increasingly important to understand and take into account cultural peculiarities when developing marketing strategies for different ethnic groups. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19305 |
Розташовується у зібраннях: | Modern Economics. - 2024. - Вип. 46 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stamat.pdf | 373,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.