Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШикіна, Ольга, науковий керівник-
dc.contributor.authorЗубаль, Д.-
dc.date.accessioned2025-05-08T12:01:22Z-
dc.date.available2025-05-08T12:01:22Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗубаль Д. Дослідження процесів та якості обслуговування туристів у готелях мережі «Чорне море». Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 31-34.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21340-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleДослідження процесів та якості обслуговування туристів у готелях мережі «Чорне море»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025 збрник ГРС-31-34.pdf153,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.