Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21340
Назва: Дослідження процесів та якості обслуговування туристів у готелях мережі «Чорне море»
Автори: Шикіна, Ольга, науковий керівник
Зубаль, Д.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Зубаль Д. Дослідження процесів та якості обслуговування туристів у готелях мережі «Чорне море». Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: формування національно-культурної ідентичності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2025. С. 31-34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21340
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025 збрник ГРС-31-34.pdf153,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.