Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21802
Назва: Інженерна освіта як ресурс для забезпечення технологічної незалежності продовольчого сектору
Автори: Ставинський, Андрій Андрійович
Stavinskiy, Andrey
Ключові слова: інженерна освіта
проектний синтез
евристичні прийоми
оптимізація
технічна творчість
енергозбереження
електромеханіка
engineering education
project synthesis
heuristic methods
optimization
technical creativity
energy saving
electromechanics
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ставинський А. А. Інженерна освіта як ресурс для забезпечення технологічної незалежності продовольчого сектору. Продовольча безпека України в умовах післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 28-30 травня 2025 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 381-383. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-128
Короткий огляд (реферат): У роботі обґрунтовано доцільність оновлення змісту інженерної освіти шляхом впровадження інноваційних складових до змісту навчальних дисциплін, зокрема до курсу «Технологія наукових досліджень». Сформульовано концепцію доповнення навчальних курсів елементами проектного синтезу, евристичних методів технічної творчості та прикладної оптимізації. Показано, що інтеграція цих елементів дозволяє ефективніше формувати у студентів здатність до створення інноваційних технічних об’єктів, що відповідають сучасним вимогам ринку та енергоефективності. Наведено приклади використання структурно-параметричної оптимізації для проєктування електромеханічних систем.
-
The paper substantiates the feasibility of updating the content of engineering education by introducing innovative components into the content of academic disciplines, in particular into the course "Technology of Scientific Research". The concept of supplementing educational courses with elements of project synthesis, heuristic methods of technical creativity and applied optimization is formulated. It is shown that the integration of these elements allows students to more effectively form the ability to create innovative technical objects that meet modern market requirements and energy efficiency. Examples of the use of structural-parametric optimization for the design of electromechanical systems are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/21802
https://doi.org/10.31521/978-617-7149-86-5-128
Розташовується у зібраннях:Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2025
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
forum-2025-381-383.pdf510,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.