Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22344
Title: Digital storytelling in english language teaching: a multimodal approach to language learning
Authors: Айзікова, Л.В.
Keywords: цифровий сторітелінг
викладання англійської мови
вивчення мови
цифрова грамотність
особистісний підхід
освітні технології.
digital storytelling
English language teaching
language learning
digital literacy
student-centered learning
educational technology
Issue Date: 2025
Citation: Айзікова Л.В. Digital storytelling in english language teaching: a multimodal approach to language learning. Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 15-17.
Abstract: Публікація досліджує педагогічний потенціал цифрового сторітелінгу у викладанні англійської мови. У ній висвітлюється фундаментальна роль сторітелінгу в освіті та вивченні мови, підкреслюється його здатність контекстуалізувати мову та сприяти мотивації навчання, вказується, що цифровий сторітелінг поєднує наративні техніки з мультимедійними інструментами для створення інтерактивного навчального досвіду, окреслюються ключові відмінності між традиційним та цифровим сторітелінгом, описується практичне застосування цифрового сторітелінгу в процесі навчання та надаються рекомендації щодо використання цифрових платформ при вивченні мови. У публікації зроблено висновок, що, заохочуючи креативність, співпрацю та автономію учнів, цифровий сторітелінг не лише покращує мовні навички, але й розвиває цифрову грамотність та критичне мислення, а також забезпечує змістовний, особистісний підхід до викладання англійської мови, який відповідає потребам 21-го століття. This publication explores the pedagogical potential of digital storytelling in English language teaching. It highlights the fundamental role of storytelling in education and language learning, emphasising its ability to contextualise language and promote engagement, then moves on to digital storytelling, which combines narrative techniques with multimedia tools to create rich, interactive learning experiences, outlines key differences between traditional and digital storytelling, describes practical applications of digital storytelling in the classroom, and recommends digital platforms that support language learning. The publication concludes that by encouraging creativity, collaboration and learner autonomy, digital storytelling not only enhances language skills, but also builds digital literacy and critical thinking, and provides a meaningful, student-centred approach to English language teaching that meets the needs of 21st century learners.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22344
Appears in Collections:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міжнародна 24-25-15-17.pdf642,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.