Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22569
Назва: Соціальні мережі як драйвер брендингу агропродукції та комунікації з ринком
Автори: Коваленко, Ю.
Кушнірук, Віктор Степанович
Kushniruk, Viktor
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Коваленко Ю., Кушнірук В. Соціальні мережі як драйвер брендингу агропродукції та комунікації з ринком. Стратегічний менеджмент агропродовольчої сфери в умовах глобалізації економіки: безпека, інновації, лідерство: матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 вересня 2025 р. Полтава : ПДАУ, 2025. Том 2. С. 35-37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22569
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-37.pdf272,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.