Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22902
Назва: Круїзні компанії та стратегії брендингу. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції
Автори: Гарбар Галина Анатоліївна, науковий керівник
Harbar Halina, scientific director
Бездольна, М. С.
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Бездольна М. С. Круїзні компанії та стратегії брендингу. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : тези доповідей ХІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф. (м. Миколаїв, 29-31 жовтня 2025 р.). Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 17-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22902
Розташовується у зібраннях:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка 2025-17-19.pdf786,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.