Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22971
Title: Використання соціологічних технологій для підвищення збуту товарів сільського господарства та харчової промисловості
Authors: Конопляник, Дмитро Олегович, науковий керівник
Konoplianyk, Dmytro, scientific director
Бобовик, В.
Keywords: попит
дослідження
харчова продукція
Demand
research
food products
Issue Date: 2025
Citation: Бобовик В. Використання соціологічних технологій для підвищення збуту товарів сільського господарства та харчової промисловості. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 18-19 березня 2025 р.) / Обліково-фінансовий факультет МНАУ. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 225-228.
Abstract: Обґрунтування ідеї використання соціології як спосіб підвищення збуту харчових продуктів. Розглянуті новітні соціологічні дослідження для аналітики попиту ринків АПК та покращення реалізації товарів сільського господарства та харчової промисловості./The idea of using sociology as a way to increase food sales is substantiated. The latest sociological research for analyzing the demand of agricultural markets and improving the sale of agricultural and food products is considered.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22971
Appears in Collections:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
umrak-off-2025-225-228.pdf313,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.