Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22971
Назва: Використання соціологічних технологій для підвищення збуту товарів сільського господарства та харчової промисловості
Автори: Конопляник, Дмитро Олегович, науковий керівник
Konoplianyk, Dmytro, scientific director
Бобовик, В.
Ключові слова: попит
дослідження
харчова продукція
Demand
research
food products
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Бобовик В. Використання соціологічних технологій для підвищення збуту товарів сільського господарства та харчової промисловості. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 18-19 березня 2025 р.) / Обліково-фінансовий факультет МНАУ. Миколаїв : МНАУ, 2025. С. 225-228.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтування ідеї використання соціології як спосіб підвищення збуту харчових продуктів. Розглянуті новітні соціологічні дослідження для аналітики попиту ринків АПК та покращення реалізації товарів сільського господарства та харчової промисловості./The idea of using sociology as a way to increase food sales is substantiated. The latest sociological research for analyzing the demand of agricultural markets and improving the sale of agricultural and food products is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/22971
Розташовується у зібраннях:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
umrak-off-2025-225-228.pdf313,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.