Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4605
Title: | Теоретико-методичні засади класичних та новітніх концепцій комунікаційної політики підприємницьких структур Theoretical and methodological bases of classical and new conceptions of communication policy of enterprise structures |
Authors: | Чикалова, А. С. Chikalova, Anna |
Keywords: | комунікаційна політика підприємницькі структури теоретичні засади просування товарів (послуг) новітні концепції маркетингових комунікацій communication policy business structures theoretical foundations promotion of goods (services) new concepts of marketing communications |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Чикалова А. С. Теоретико-методичні засади класичних та новітніх концепцій комунікаційної політики підприємницьких структур / А. С. Чикалова // Modern Economics. - 2018. - № 10. - С. 139-145. |
Abstract: | У сучасних умовах економічного розвитку будь-якої країни роль маркетингових комунікацій
передбачає пошук найбільш ефективних методів щодо їх впровадження, впливу на потенційного споживача та
максимізації просування товарів чи послуг на ринку. У статті узагальнено теоретичні засади формування
класичної маркетингової комунікаційної політики підприємницьких структур. Проведено порівняльний аналіз
елементів комунікаційних інструментів. Розглянуто новітні концепції маркетингових комунікацій, серед яких
проведено аналіз доцільності впровадження такого інструменту маркетингових комунікацій, як віртуальні
виставки. Запропоновано методи оптимізації ведення комунікаційної політики підприємницьких структур,
трансформації класичних концепцій та розвитку нових економічних парадигм, а саме: інтегрований підхід,
маркетинг співпраці, маркетинг взаємовідносин, холістичний маркетинг. In modern conditions of economic development of any country, the role of marketing communications involves the search for the most effective methods for their implementation, impact on the potential consumer and maximize the promotion of goods or services in the market. |
URI: | http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4605 |
Appears in Collections: | Modern Economics. - 2018. - Вип. 10 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
chikalova.pdf | 307,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.